Educatiestore levert een iPad standaard met garantie. Hun partner Microfix is Apple Premium service Provider en handelt de garantie af. Indien uw iPad defect is en het valt binnen de garantie dan kunt u hieronder terugvinden welke stappen u kunt volgen.

Wat valt er onder de garantie?

Mocht er iets met de iPad aan de hand zijn, valt dit niet altijd meteen automatisch onder garantie.

Via deze link kunt u terug vinden wat er precies onder garantie valt: Apple garantie.

Let op dat er gesproken word over 1 jaar garantie, maar als u de iPad bij Educatiestore heeft besteld krijgt u 3 jaar garantie op de iPad.

Binnen 1 jaar na aanschaf:

Mocht er binnen een jaar na aanschaf van de iPad sprake van een defect zijn, dan lopen de stappen omtrent garantie via Microfix.

Microfix is een Apple Premium Service Provider en handelt in principe de garantie af. Indien de iPad defect is en het valt binnen de garantie, dan kunt u uw iPad aanmelden via telefoonnummer 071-5682555 of via de website www.microfix.nl

Garantie binnen het 2e en 3e jaar na aanschaf:

Microfix dekt de garantie het eerste jaar na aanschaf van de iPad, en infotheek levert zelf de garantie binnen het tweede en derde jaar na aanschaf van de iPad.

Indien de iPad binnen het 2e en 3e jaar na aanschaf defect raakt, dan kunt u de iPad aanmelden via uw account van de webshop (link) via “Mijn Account” – “bestellingen” – “Details” – “retour melden”.

U kunt ook direct contact opnemen met de klantenservice van Educatie Store:
https://edu.4launch.nl/roncallimavo/336/contact

Garantie bij Infotheek als aanschaf iPad voor 2016:

Mocht u de iPad bij Infotheek voor het jaar 2016 hebben aangeschaft, dan kunt u bij een defect de iPad aanmelden via:

www.infotheek.com/rma

Aanschaf anders dan bij Infotheek:

Mocht u de iPad ergens anders dan bij Infotheek hebben gekocht, verwijs ik naar het bedrijf waar u de iPad heeft aangeschaft.